Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yamsha
Świeże mięso
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Sob 23:46, 12 Cze 2010 Temat postu: Na początek |
|
|
Skoro nie ma tu żadnego posta o czarach, a są one w grze, coś jest nie tak... Może więc rozkręcę ten dział lub chociaż zainspiruję "władze" do napisania czegokolwiek na ten temat...
1. Kula ognia
- min. poziom - 2
- prosty czar, który potrafi być groźny, jeśli się dobrze go opanuje
- może podpalić drewniane konstrukcje
- inkantacja - brak
- działanie: kula ognia wystrzeliwana z dłoni
2. Leczenie ran (dobrzy)
- min. poziom - 2
- na początku leczy powierzchowne rany, z czasem można dzięki niemu pozbyć się nawet głębokich ran i złamań; przy b. wysokim poziomie nie potrzeba źródła energii
- można użyć zarówno na sobie, jak i na innych
- inkantacja - Vitale Regeneratie
- działanie: energia życiowa jest pobierana z otoczenia i roślin, toteż jest bezużyteczna w głębokich jaskiniach/ciemnych pomieszczeniach
3. Leczenie ran (źli)
- min. poziom - 2
- na początku leczy powierzchowne rany, z czasem można dzięki niemu pozbyć się nawet głębokich ran i złamań; przy b. wysokim poziomie nie potrzeba źródła energii
- można użyć zarówno na sobie, jak i na innych
- inkantacja - Transferra Vitale
- działanie: energia życiowa jest pobierana z innych ludzi lub dusz zmarłych, więc bez źródła energii nie można tego czaru użyć
4. Telepatia
- min. poziom - 2
- wystarczy, by jedna osoba (rzucający czar) znała magię
- jest to czar bardzo prosty
- inkantacja - @<nick gracza>
- działanie: rozmowa na odległość, bez możliwości wtrącenia się osób postronnych/nieprzyjaciela itp.
5. Przeniesienie się w przestrzeni
- min. poziom - 5
- czar skomplikowany, czasem nieobliczalny
- pozwala na przeniesienie rzucającego do osoby wskazanej przez niego lub też osoby wskazanej do rzucającego
- inkantacja - Teleportus da <nick> (do kogoś); Teleportus azan <nick> (ktoś do rzucającego)
- działanie: rzucający/osoba wskazana przez rzucającego natychmiastowo pojawia się przy osobie wskazanej/rzucającym
6. Zamrożenie
- min. poziom - 7
- czar skomplikowany, na początku około 50% szans na zadziałanie, wraz z lepszym opanowaniem czaru większa szansa na powodzenie
- pozwala na tymczasowe unieruchomienie wskazanej osoby
- inkantacja - Cesser Migration
- działanie: (jeśli czar się uda) ofiara nie może się ruszać* przez ok. 5 sekund (zależy od poziomu czaru)
* - ofiara może komunikować się telepatycznie; ofiara może zaledwie delikatnie poruszać głową (nie obracamy się, najlepiej puścić myszkę)
7. Alchemia
- min. poziom - 7 (prowadzący) i 4 (pomocnik)
- czar b. skomplikowany, wymagana asysta drugiego maga; czar wyczerpujący, osłabia prowadzącego do tego stopnia, że czar ów może wykonać ponownie dopiero po 2 dniach lub po regeneracji many poprzez wyssanie części energii życiowej innego człowieka
- pozwala na przemienienie 5 klocków kamienia na 3 klocki złota
- inkantacja:
--- prowadzący i pomocnik: Metamorphoser Caillou aux Vrai
--- pomocnik: Metamorphoser aux Vrai (trzy razy)
--- prowadzący: Metamorphoser Caillou aux Vrai Ores!
- kamienie należy ułożyć na znak X
- działanie: 5 klocków kamienia przemienia się w 3 klocki złota
To na początek.. więcej wkrótce!
Propozycje na czary:
-lewitacja (wiem, że to haxy, ale więcej rp, mniej gadania ! )
-magiczna klatka (coś w rodzaju pola siłowego wokoł celu, chyba klocek glass do tego ...)
-wymazanie pamięci (tylko dla b. wysokiego poziomu magów)
-magiczna tarcza (broni przed ciosami fizycznymi; może zostać złamana przez innego maga)
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Yamsha dnia Nie 23:20, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ForestSnake
ΩEliteΩ
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: masz ten kombajn? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:56, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dobre ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhostJTJ
Władca
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:11, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pochwała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrec
ΩEliteΩ
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 23:00, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A wytłumaczcie mi - widziałem jak NEKROMANCI rzucali czary. Czy są jacyś "biali" magowie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Yamsha
Świeże mięso
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Nie 23:16, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się nad inkantacjami i ich sensem... I wiecie co? Sensu nie widzę, i tak nikt nie spamięta słów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikidyb102
Władca
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:52, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Możliwe wystarczy że napisze np. /me rzuca kule ognia w Yamshe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrec
ΩEliteΩ
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 15:12, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cyrec napisał: | A wytłumaczcie mi - widziałem jak NEKROMANCI rzucali czary. Czy są jacyś "biali" magowie? |
A może ktoś odpowie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GhostJTJ
Władca
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:22, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma ,,białych magów". Chciałem założyć gildię magów ale jakoś nie wyszło. Proponuje (jeżeli chcesz) ty założył takową. Miałeś kontakt z nekromantami i wiesz do czego są zdolni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForestSnake
ΩEliteΩ
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: masz ten kombajn? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:59, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja używam inkantacji . I wymyśliłem kilka nazw do leczenia dla zUych.
Wymyśliłem:
Transferrum Mino Vitae - Leczenie rozległych ran, urwanych części ciała itp.
Transferrum Vitae - leczenie normalnych ran
Transferrum Duno Vitae - Leczenie małych ran
Transferra Mino Vitae - Danie komuś dużej dawki swojej energii.
Transferra Vitae - Danie komuś normalnej dawki swojej energii.
Transferra Duno Vitae - Danie komuś małej dawki swojej energii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ForestSnake
ΩEliteΩ
Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: masz ten kombajn? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:52, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Aha i te dwa czary gdy ktoś jest w pełni uleczony dają / zabierają część jego energii zależy jaka inkantacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|