Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna www.krecikghostmine.fora.pl
http://thebs.mojeforum.net
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cała wziumowa lista pomysłów - baj leśnywonsz

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ForestSnake
ΩEliteΩ



Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: masz ten kombajn?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:33, 21 Cze 2010    Temat postu: Cała wziumowa lista pomysłów - baj leśnywonsz

Wzium brum i masakra! Otóż tak sobie myślę... i myślę... i wymyśliłem, że umiem myśleć, ale do rzeczy. Postanowiłem przedstawić tu swoją listę pomysłów w związku z FCrapem [sry castro nie mogłem się oprzeć ale spoko fajny jest Wink ]

To tak pierwszy pomysł: Udoskonalenie walk

Każdy mógłby losować obrażenia, ale! Nie ma, że ustawi sobie od razu /roll 999. Każdy powinien na poziom dostawać 5 lub 2 ataku fiz. [zależne od klasy] Czyli: 1lv = max roll 5 dla wojownika 2 dla maga 2lv= max roll 10 dla wojownika 4 dla maga itd. Siłę magiczną dostawało by się po 3 lub 1 też zależne od klasy [ale o nich później]

Teraz jakby miała wyglądać walka? Wszystko zależało by także od ekwipunku. [o nim później...]

O tak:

/me uderza mikidyba
teraz mikidyb musi napisać na ME czy się udało np.
/me udało się
teraz rollujemy zależnie od poziomu np. poziom 5 wojownik i piszemy:
/roll 25
i będzie: ForestSnake rolled number 21 czyli tyle zadaliśmy mikiemu [sorki miki nie bierz sobie tego tak dosłownie :3]


Nowe, lepsze karty postaci.


Dobra pierwsza rzecz: Trzeba przestać je zamykać. Czemu? Bo nowi nie mogą ich edytować a to wkurzające jak ciągle piszą na pw zdobyłem 1 goldaaa smieńmi golta! i inne ..

A teraz propozycja nowej karty postaci i nowego levelingu:

Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Kasa:
KLASA: [o tych później]
Biografia:

Statystyki
Siła:
Zręczność
Intelekt
HP:
Mana:


Klasy
Wojownik - wiadomo
Łowca - specjalista w łukach
Zabójca - znikanie, sztylety, shurikeny? Czemu nie.
Biały mag - wiadomo
Nekromanta - ekhem
Licz - @up
Arcylicz - król wszystkich nekro
Strzelec - Kulka w łeb.

Klasę można dostać TYLKO jeśli dołączy się do odpowiedniego zakonu lub gildii.

więcej napiszę jak mi się zachce, narazie czekam na częściową chociaż akceptację tych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GhostJTJ
Władca



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:15, 21 Cze 2010    Temat postu:

Hmm w związku z rollem też mam pomysł np:
Każda postać ma na początku roll 1-100 i 1000 żyć.
Jeżeli ktoś posiada broń np zwykły miecz 5-10 dmg to robi tak
zmienia sobie roll z 1-100 na 1+5-100+10 i wychodzi mu 5-110.
Bronie miałby taką zależność:
Miecze - Średnia rozpiętość dmg np 20-40
Blunty (topory,młoty,pałki itd) najmniejszą 30-35
A sztylety największą np 10-50


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ForestSnake
ΩEliteΩ



Dołączył: 09 Cze 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: masz ten kombajn?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:21, 21 Cze 2010    Temat postu:

To miałem napisać w kwestii broni, wyręczyłęś mnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yamsha
Świeże mięso



Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury

PostWysłany: Pon 20:01, 21 Cze 2010    Temat postu:

... Całą zabawę szlag trafi... Myślicie, że będzie mi się chciało za każdym razem rollować ile dmg zabrałem? ... W miarę dynamiczna walka, którą znam z serwera zniknie, a zastąpi ją Fallout w wersji MineCraftowej... Po co to? Ktoś będzie pamiętał te wszystkie regułki "Ile obrażeń (nie) zadałem i dlaczego zginąłem?"...? Do kitu, moim zdaniem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
thd552
Władca



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baboszewo

PostWysłany: Wto 10:35, 22 Cze 2010    Temat postu:

ale to bedzie powrót do korzeni, jak w tych turlanych rpg, gdzie wszystko zależało od kostki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GhostJTJ
Władca



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:38, 22 Cze 2010    Temat postu:

Jedni mają takie zadnie inni inne Very Happy. Postaramy się to wprowadzić w grę tak aby wszystkim to pasowało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
thd552
Władca



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Baboszewo

PostWysłany: Wto 12:23, 22 Cze 2010    Temat postu:

jeszcze powinno być turbo rp, tzn.
Arrow trza jeść
Arrow trza spac
Arrow trza oddawac... kupę
Arrow trza rozmawiac
Arrow mozna łamac kości
chociaż może to byc za trudne do ogarnięcia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.krecikghostmine.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin